Закрити
Інститут обдарованої дитини НАПН України оголошує набір дітей з 3-х до 6-ти років у Дошкільну академію Центру розвитку особистості "УнікУм"
14 Вересня 2015, 19:15 , Переглядів: 4121
FacebookTwitterВКонтактеLivejournal
Інститут обдарованої дитини НАПН України оголошує набір дітей з 3-х до 6-ти років у Дошкільну академію Центру розвитку особистості Інститут обдарованої дитини НАПН України оголошує набір дітей з 3-х до 6-ти років у Дошкільну академію Центру розвитку особистості "УнікУм"

Вашій дитині виповнилося 3 роки і ще не дійшла черга в дитячий садок? Вона допитлива, непосидюча, проявляє високий рівень розумової активності і має широке коло інтересів? Ви хочете розвинути її здібності? Чи Вашому синочку або донечці вже шостий рік і Ви бажаєте якнайкраще підготуватися до навчання в школі? Тоді вам — до нас!

Наші розвивальні групи — новий, науково-практичний підхід до навчання, розвитку та виховання дошкільнят! Науковий — означає використання результатів досліджень та наукових пошуків інститутів НАПН України — Інституту обдарованої дитини, Інституту психології ім. Г. С. Костюка, Інституту проблем виховання, Інституту педагогіки та ін. Практичний — об’єднання педагогів-практиків, авторів інноваційних педагогічних технологій та практичних психологів для реалізації цих і власних новаторських ідей.  

Ми впевнені, що кожна дитина від народження — талановита, наділена від природи Божим даром, а розкриття її природних задатків у повній мірі залежить від бажання і можливостей дорослих, що її оточують.

В. О. Сухомлинский говорив: «Ми маємо справу з найскладнішим, неоціненним, найдорожчим, що є в житті, – з Людиною.  Від    нас,  від нашого вміння,  майстерності, мистецтва,  мудрості залежить її життя,  здоров'я,  розум,  характер, воля,  громадянське й інтелектуальне обличчя,  її місце і роль у житті,  її щастя».

Ми, дорослі, зберігаючи самоцінність дошкільного дитинства та гармонійність розвитку, в той же час маємо розвинути індивідуальність дитини і закласти міцний фундамент всього її подальшого життя.

Наші завдання:

  • Поєднати науку з практикою, тобто здійснювати науковий підхід у навчанні та розвитку дітей, спираючись на наукові досягнення вітчизняних та зарубіжних науковців.
  • Об’єднати всіх членів сім’ї у вихованні дитини, адже в гармонійній родині дитина успішно розвивається і відчуває себе щасливою.
  • Показати сучасні можливості розвитку обдарувань та здібностей дітей.
  • Ознайомити з інноваційними підходами до гармонійного й всебічного розвитку дошкільнят.
  • Створити для педагогів та психологів такі навчально-розвивальні програми, які б повністю відповідали потребам сучасної дитини-дошкільника, вимогам часу та запитам батьків.  
  • Поділитися науковими здобутками та знаннями з тими, хто цього потребує.

Пропозиції  Дошкільної академії «УнікУм»

  1. В Академії створено інтегровані розвивальні програми для дітей від 3-х до 6-ти років, в яких поєднується розвивальне навчання з саморозвитком дитини через організацію розвивального середовища.
  2. Особливої уваги надаємо родинній освіті та її підтримці у вихованні й розвитку малюка.
  3. Індивідуальний психолого-педагогічний супровід дитини передбачає складання індивідуальної освітньої програми для кожного малюка, діагностику пізнавальних процесів і розумових здібностей дитини, що допоможе побачити динаміку й перспективу її розвитку в період відвідування занять.
  4. Ви матимете можливість спілкуватися з науковцями, педагогами, психологами з питань, що Вас турбують в процесі навчання дитини.
  5. Ви станете учасником семінарів та тренінгів для батьків, які допоможуть Вам створити сприятливе середовище для розвитку обдарованості дитини.
  6. Психолог проконсультує Вас щодо всебічного розвитку малюка, проведе індивідуальні або групові заняття в разі необхідності корекції поведінки або психічних станів дитини з використанням методів арт-терапії, казкотерапії, пісочної терапії.
  7. Кожній дитині забезпечується огляд стану її фізичного здоров’я лікарем-педіатром - фахівцем Інституту педіатрії, акушерства та гінекології НАМН України, медичний консультативний супровід дитини упродовж її перебування в Академії та,  у разі необхідності, консультація логопеда.

Відвідуючи з дітьми розвивальні заняття, Ви отримаєте відповіді на запитання:

  • Як виявити здібності своєї дитини і як їх розвивати?
  • Як зрозуміти що бажає сама дитина і не сплутати з власними (батьківськими) прагненнями?
  • Як готуватися до навчання в школі: грати чи вчитися?
  • Як розвивати мислення дитини?
  • та багато-багато іншого.

Орієнтуючись на сучасний ринок праці, освіта до пріоритетів сьогодення відносить уміння оперувати такими технологіями та знаннями, що задовольнять потреби інформаційного суспільства, підготують людину до нових ролей у ньому. Саме тому важливим нині є не тільки вміння оперувати власними знаннями, а й бути готовим змінюватись та пристосовуватись до нових потреб ринку праці, опрацьовувати інформацію, активно діяти, швидко приймати рішення, навчатись упродовж життя.
Майбутній професіонал повинен з дитинства мати уміння і прагнення до освіти упродовж життя, володіти мовами, грамотно, доречно та ефективно використовувати інформаційно-комунікативні технології, уміти самостійно приймати рішення, адаптуватися в соціальній і професійній сфері, працювати в команді, дбайливо ставитися до власного здоров'я і часу, вміти швидко виходити зі стресових ситуацій. Фундамент цих та інших компетенцій формується в дошкільному віці.

ЧОГО ж насамперед потрібно вчити дітей?

  • Прогнозувати наслідки власних вчинків та вчинків інших.
  • Встановлювати причинно-наслідкові зв’язки.
  • Бачити систему, її підсистеми, взаємозв’язок між ними.
  • Порівнювати, аналізувати, висловлювати свою думку…

ЩО потрібно робити для цього?

  • Розвивати критичне, системне, функціональне мислення.
  • Використовувати тематичний виклад матеріалу.
  • Запроваджувати інтерактивні форми роботи.
  • Формувати мотивацію до пізнання, підтримувати ініціативу…

ЯК діяти?

  • Проектна та дослідницька діяльність.
  • Інтерактивні технології.
  • Вправи на асоціації.
  • Відкриті запитання.
  • Проблемні ситуації.
  • Інтегрованість знань.
  • Розвиток самостійності.
  • Мінімум монологу …

ПРОСТІ ПРИЙОМИ, які закладають основу навчання на все життя.

  • Розкажи що було ДО…? А що буде ПІСЛЯ …?
  • Розв’язав задачу — перевір.
  • Поясни відповідь!
  • Знайди інформацію у різних джерелах.
  • Порівнюй! Аналізуй! Йди далі самостійно!
  • Запитуй себе й інших, май ВЛАСНУ думку!
  • Помиляйся! Але й вчись на помилках!
  • Дивуйся та пізнавай!

МИ діємо саме так — не тільки надаємо дітям знання, а вчимо їх отримувати, ми розвиваємо якості, які допоможуть у майбутньому Вашим дітям стати професіоналами та патріотами нашої країни.
В Дошкільній Академії «УнікУм» для дітей створені інтегровані розвивальні програми:

  • «Я — майбутній школяр»,
  • «Пізнавальне конструювання»,
  • «У світі чарівного мистецтва»,
  • «Говоримо англійською»,
  • «Розвивальне читання» (за методикою Л. Шелестової),
  • Інтелектуальні клуби «Поле чудес», «Логіки світу» та ін.

Зміст розвивальних програм

1. Підготовка дитини до навчання в школі (навчально-розвивальна програма «Я — майбутній школяр») для дітей, віком від 5 до 6 років розрахована на один рік навчання.

Програма спрямована на формування шкільної зрілості (розумової, соціальної, емоційної, психологічної), стійкого та впевненого бажання вчитися; допомагає підготувати дитину до успішного засвоєння шкільної програми, виховати організованість, самостійність та наполегливість у навчальній діяльності.

Діти вчаться рахувати (в межах 100), додавати й віднімати (в межах 10), порівнювати числа, ознайомлюються із складом числа.

Навчаються читати, проводять звуко-буквений аналіз слова, набувають вміння переказувати почутий текст та складати розповіді за картиною і з власного досвіду.

Програма включає: заняття з читання, розвитку зв'язного мовлення та англійської мови; логіки й математики; образотворчої діяльності та художньої праці; інтелектуальні ігри (шашки, ребуси, кросворди, головоломки, лабіринти), графічні вправи і завдання з елементами наочного моделювання, конструювання; експериментальну й винахідницьку діяльність; роботу з художніми текстами (театралізація казок і художніх творів).

Діти також навчаються співпрацювати в колективі, активно взаємодіяти, проявляти ініціативу, поважаючи думку іншого, підтримувати дружні стосунки.

2. Інформаційна культура (програма  «Інформація і навколишній світ») для дітей, віком від 4 до 6 років, розрахована на два роки навчання.

Сьогодні на перший план виходить питання грамотного використання інформаційних технологій і технічних засобів, проблема безпеки. Тому на заняттях з інформаційної культури діти вивчають оптимальні способи поводження з будь-якою інформацією та її представлення у вигляді, зручному для подальшого використання; технології виробництва, збереження, аналізу, пошуку та передачі інформації; навчаються ефективно використовувати інформацію у навчальній та повсякденній діяльності, перевіряти інформацію на достовірність, захищати і зберігати інформацію.

Курс дає можливість малюку оволодіти навичками роботи з планшетом (комп'ютером), ознайомитися з розвиваючими комп'ютерними іграми, що допоможуть навчитися писати, рахувати, малювати, працювати з іншими видами інформації.

3. Інтелектуальні клуби (розвивальні програми інтелектуальної спрямованості для дітей різного віку):

  • Клуб «Чомусики» (для дітей 3–4 років) — діти грають, вчать віршики, скоромовки, відгадують загадки, співають пісні, проводять нескладні досліди, виконують логічні задачі, засвоюють математичні поняття, вчаться орієнтуватися в просторі й часі.
  • Клуб «Логіки світу» (для дітей 4–5 років) — логіка, математика, розвиток мислення.
  • Клуб «Юний дослідник» (для дітей 4–5 років) — дослідницька робота з дітьми під керівництвом педагога, пов’язана з практичним перетворення об’єктів природи, яка набуває характеру експериментування, нескладної пошуково-дослідної діяльності. У спостережуваних явищах перетворення діти встановлюють причинно-наслідкові залежності, глибше пізнають природу.
  • Клуб «Поле чудес» (для дітей 5–6 років) — цікава, дивовижна, непередбачувана, таємнича, непроста… інтелектуальна діяльність — гра в шашки.

4. Образотворче, декоративне мистецтво та художня праця (програма «У світі чарівного мистецтва») для дітей, віком від 3 до 6 років, розрахована на три роки навчання.

Мета програми: розвиток інтересу дитини до мистецтва; здатності розуміти мову мистецтва; сприймати твори різних видів і жанрів образотворчого мистецтва; виявлення та розвиток природних нахилів, творчих здібностей; формування елементарних художніх навичок у різних видах образотворчої діяльності.

5. Конструювання з ЛЕГО (програма  «Пізнавальне конструювання») для дітей, віком від 3 до 6 років, розрахована на три роки навчання.

Заняття з конструювання — це ознайомлення з навколишнім світом, поглиблення знань про довкілля, експериментування, дослідження, розвиток мислення, навчання розмірковувати, робити висновки, брати участь у діалозі. Пізнавальне конструювання розвиває критичне та інженерне мислення, мовлення (навчання вести діалог, відстоювати власну точку зору).

На заняттях ставиться акцент на вивченні конструкції та аналізуванні її можливостей, експериментування з нею; розвитку конструкції відповідно завданню сюжетної гри.

6. Розвивальне читання (програма  «Розвивальне читання») для дітей, віком від 3 до 6 років, розрахована на три роки навчання.

Під час навчання дітей за авторською методикою Л. Шелестової «Розвивальне читання» розвиток малят (інтелектуальний, мовленнєвий, чуттєвої сфери, сенсорики, моторики тощо) поєднується із задоволенням їхніх потреб та інтересів, а отже, викликає позитивні емоції.

Перед дітьми не ставиться завдання якнайшвидше оволодіти технікою читання, а завдання вихователя — викликати позитивні емоції, радісний настрій, бажання виконувати ігрові вправи та завдання. Діти виконують пізнавальні завдання, використовуючи різні види діяльності (малювання, ліплення, конструювання, аплікацію, співи, танці), в той же час навчаючись читати.

7. Англійська мова (програма «Говоримо англійською») для дітей, віком від 3 до 6 років, розрахований на три роки навчання.

Сприяє формуванню у дітей сприйнятливості до вивчення іноземних мов. Передбачає ознайомлення зі світом англійської граматики через цікаві ігри, відеоролики, пісні, вірші, загадки, діалоги. Діти вчаться сприймати англійську мову на слух та спілкуватися нею в усній формі.

Наші підходи до організації занять

Ми прагнемо зробити заняття динамічним і різноманітним. Мова йде про обумовлений віковими та індивідуальними особливостями дітей вибір темпу, послідовності та доцільну зміну видів і форм роботи упродовж заняття, що забезпечує щільність та насиченість заняття. А це – найважливіші показники ефективності сучасного заняття: навчальний час раціонально використовується як групою в цілому, так і кожною дитиною окремо.

Інтерактивні методи ми розглядаємо як найбільш сучасну і продуктивну форму роботи з дітьми. Діти активно взаємодіють, ведуть зацікавлений діалог, обговорюють варіанти розв’язування завдань, навчаються аргументувати свою думку. Інтерактивні методи орієнтовані на широку взаємодію дітей не тільки з педагогом, але й один з одним, що передбачає їх високу активність на занятті.

При проектуванні та проведенні занять намагаємось максимально забезпечити індівідуалізацію / персоналізацію навчання. Формуємо для них індивідуальні програми / траєкторії навчання і розвитку.

Приділяємо увагу всім дітям. Ведемо дітей на високому рівні їх можливостей, створюємо ситуації, коли кожний з вихованців продуктивно працює в зоні свого найближчого розвитку (пропонуємо завдання, які дитина поки що не може виконати самостійно, але впорається з ними за невеликої допомоги).

Використовуємо на заняттях завдання на розвиток логічного мислення: ребуси, головоломки, рольові ігри, інтелектуальні завдання, особливо в процесі закріплення та практичного застосування набутих знань і умінь.

На заняттях ми використовуємо саморобну 3D-наочність (конструктор ЛЕГО), інтерактивні пізнавальні презентації, дидактичні казки. Постійно працюємо над формуванням у вихованців навчальних умінь, навичок і способів діяльності. Виховуємо у дітей акуратність, посидючість, відповідальність і послідовність у роботі.

Вводимо в старшій групі для дітей та їх батьків диференційовані домашні завдання: розвивальні та творчі завдання на вихідні дні. Виховуємо у дітей смак до розумової праці, розвиваємо у них уяву і різні види пам’яті.

Вчимо дітей правилам роботи в умовах «читального залу» з вільним (діловим) переміщенням по груповій кімнаті. Практикуємо зміну розташування дітей у групі в ході заняття: діти можуть вільно розміщуватися у кімнаті (кому де зручно), об’єднуватися у групи та грати на килимі.

Вчимо дітей самостійно знаходити собі додаткову роботу, якщо вони виконали завдання раніше за інших. Стимулюємо пізнавальну ініціативу дітей.

Формуємо у дітей навик продуктивно працювати як самостійно, так в парах і командах. Виховуємо у них лідерські якості, волю, наполегливість, самостійність, відповідальність, толерантність, а також уміння підкорятися і зважати на думку інших.

Виховуємо у дітей повагу до чужої думки, навіть якщо її не поділяє більшість, показуємо особистий приклад толерантності, терпимості і справжньої інтелігентності, формуємо у дітей відчуття команди, взаємодопомоги і чуйності.

Дошкільна академія «УнікУм» також організовує дозвілля для дітей і батьків:

  • Дитячі Дні народження.
  • Календарні і традиційні українські свята.
  • Заняття на природі.
  • Фізкультурні свята і розваги.
  • Спортивні змагання дітей за участю батьків.

Для розвитку здібностей дітей створені:

  • кімната для розвивальних занять (ігрова);
  • творча студія;
  • конструкторська майстерня.

Приходьте до нас і Ви здивуєтесь як швидко Ваша дитина почне розвиватися!

Використайте унікальний шанс відвідати АКЦІЙНІ заняття вже у вересні!

Запис у розвивальні групи та інформування батьків проводиться за телефонами: (044- 422-55-22),  097 399 50 01, 063 255 68 06,  050 716 62 78.

Керівник Дошкільної академії «УнікУм»: Таїсія Іванівна Грицишина
Освіта: вища педагогічна – організатор-методист дошкільної освіти (НПУ ім. М. П. Драгоманова), спеціаліст;
2-га вища освіта — практичний психолог (Київський університет імені Бориса Грінченка).
Досвід роботи: 28 років педагогічного стажу, 6 – наукового.
Посада: науковий співробітник відділу діагностики обдарованості Інституту обдарованої дитини НАПН України
Спеціалізація:
• сертифікований спеціаліст з програми навчання провідних викладачів для підготовки вчителів у галузі інноваційних технологій в системі післядипломної освіти за проектом МОНУ та Світового Банку «Рівний доступ до якісної освіти»;
• член Київської асоціації практикуючих психологів і психотерапевтів (КАПП), арт-терапевт, консультант клієнтцентрованої терапії, тренер, член Українського союзу психотерапевтів (УСП);
• Автор інноваційної методики «Ознайомлення дошкільників з рідним краєм та елементи туризму в дитячому садку» (Авторське свідоцтво від 23 вересня 2002 р. № 46, за рішенням вченої ради КМІУВ), авторський посібник «Маленькі туристи».
E-mail: gritaisia@gmail.com

Наша адреса: м. Київ, вул. Артема 52 д, Інститут обдарованої дитини НАПН України.

Джерело: Острів знань

Дана публікація розміщена на сайті Острів знань у електроному вигляді з відома і згоди власника авторських прав на некомерційній основі та охороняється законом «Про авторське право та суміжні права». Використання даного матеріалу, публікування і републікування на інших ресурсах мережі Інтернет допускається за умови розміщення прямого активного гіперпосилання на сайт. Будь-яке комерційне використання даного тексту без відома і згоди власника авторських прав не допускається. З питань комерційного використання даного матеріалу звертайтеся за адресою admin@ostriv.in.ua

Видалити Відміна
Забанити Відміна